مطالب

خرید کابینت آشپزخانه

خرید کابنت آشپزخانه

خرید کابینت آشپزخانه با بهترین کیفیت

برای شروع طراحی دکوراسیون آشپزخانه مهمترین کار خرید کابینت آشپزخانه می باشد. کابینت آشپزخانه در واقع کتابخانه های وسایل ما در آشپزخانه هستند و باید به بهترین شکل فضا را تقسیم بندی کنند تا همه چیز مرتب و منظم در جای خود قرار گیرد. جای ظرف ها و قاشق ها و حتی ادویه ها باید مشخص و کاربردی باشد . امروزه با در نظر گرفتن کابینت های مخفی به زیبایی این کار انجام می شود و علاوه به نظم و ترتیب دادن به قرار دادن وسایل باعث زیبایی آشپزخانه می شود. انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه نیاز به دقت اساسی دارد زیرا کابینت ها جزو گران ترین وسایل برا دکور آشپزخانه می باشد پس با مشورت با کارشناسان طراحی بهترین انتخاب را انجام دهید.

کابینت ها بر اساس سلیقه ها ی هر فرد و ویژگی خانه دیزاین و طراحی می شوند. امروزه می توانید  با وجود انتخاب های زیاد برای تمام سلیقه ها مدل و جنس کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه مناسب نیاز به بررسی اصولی سلیقه ها و وِیژگی های یک خانه است , کارشناسان ما در شهاب فیت آماده ارائه خدمات مشاوره با شما هستند.

در ادامه به بررسی انواع مدل های کابینت و لیستی از مزایای هر نو سبک برای کمک در انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه می پردازیم

خرید کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه مدرن

هر زمانی نامی از طراحی ساده به گوشتان خورد و یا طرحی ساده و بدون تمجل دیدید , مطمئن باشید این سبک طراحی مدرن است . بزرگترین ویژگی طراحی کابینت مدرن سادگی طرح و اجرای این کابینت است . امروزه خیلی از فراد به این نوع طراحی روی آورده اند زیرا مشغله و پیچدگی زندگی نیاز به فضایی برای آرامش چشم و ذهن دارد برای همین   خرید کابینت آشپزخانه به سبک مدرن  علاوه بر ویژگی های دیگرش مورد استقبال قرار گرفته . در ادامه به چند مورد از این وِزگی ها اشاره می کنیم:

خرید کابینت آشپزخانه مدرن

مزایای خرید کابینت آشپزخانه مدرن

سادگی در ظاهر ویژگی های اصلی این کابینت ها است . برای داشتن فضایی کاربردی تر و بیشتر برا قرار دادن وسایل بهترین انتخاب کابینتی با طراحی مدرن است.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید این سبک از طراحی باعث استفاده از حداکثر از فضای آشپزخانه می شود و شما می توانید از سقف تا کف آشپزخانه را برای اجرای کابینت در نظر بگیرید.

جنس استفاده شده برای ساخت این نوع کابینت  بسیار متنوع است . از چوب تا ام دی اف و روکش ها مختلف کابینت برای این طرح مناسب است.

رنگ بندی ها مختلف هم برای کابینت می توان انتخاب کرد . طرح مدرن به رنگ ها روشن و خنثی معروف می باشد ولی در انتخاب رنگ می توانید از تمام مدل ها موجود استفاده کنید.

هزینه و قیمت نهایی ساخت این کابینت نسبت به دیگر انواع سبک ها مانند کلاسیک بسیار ارزان تر خواهد بود.

نگه داری از این کابینت ها بسیار راحت تر از سایر کابینت ها است . به دلیل یکدست بودن سطوح به راحتی تمیز می شوند و کرد و غبار داخل اجزا کابینت نفوظ نمی کند.

کابینت آشپزخانه روکش چوب

برای ساتفاده کابینت با روکش چوب معمولا از یک ورق ام دی اف خام استفاده می شود و روی آن از روکش استفاده میکنند . برای داشتن کابینت های چوبی و شیک این کار هزینه خیلی کمتری دارد . ولی از طرفی به دلیل کم تر بودن ضخامت این روکش ها آسیب پذیری بیشتری دارد برای همین نکات نگهداری برای این کابینت ها باید رعایت شود. مراقبت از گرما و حرارت زیاد و یا استفاده مدام از آب برای شستشو یا استفاده از شوینده های شیمایی .. برای بالا رفتن و ماندگاری این روکش ها رنگ هایی استفاده می شود که باعث مقاوم تر شدن این روکس ها می شودد پس حتما از نوع رنگ و جنس روکش مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کابینت آشپزخانه خود کنید.

انواع مختلف روکش می توانید از جنس چوب طبیعی باشید و یا مصنوعی . تفاوت در بافت و ساخت هر کدام است روکش چوب طبیعی بافتی نامنظم دارد  ولی روکش های فراوری شده دارای بافتی منظم هستند برای همین رنگ روی کار بسیار تمیز تر و زیباتر جلوه می کند .

دکوراسیون منزل

مزایای خرید کابینت آشپزخانه روکش چوب

جلوه دادن به آشپزخانه با عناصر طبیعی مثل چوب باعث زیبایی هرچه بیشتر طراحی می شود.

وجود رنگ ها و طرح های مختلف موجود در بازار برای انتخاب مدل مناسب

هزینه مناسب و بسیار کمتر نسبت به کابینت های چوپ

وجود طرح و نقش نگار روی برخی مدل ها که ماملا مناسب برای سبک طراجی کلاسیک هستند

کابینت آشپزخانه هلالی

طراحی این نوع کابینت ها به صورت منحنی و یا گوشه های گرد است . این سبک از طراحی هم طرفداران زیادی دارد . حالت خم شدگی و گرد بودن باعث ایجاد فضای انتزاعی می شود و زیبایی طراحی را مضاعف می کند . حتما کانتر های با زاویه منحنی را دیده اید هیچ بیننده ای از کار به سادگی نمی گذرد .معمولا جنس این کابینت از ام دی اف است برای شکل دادن و ایجاد منحنی در کابینت.

کابینت آشپزخانه هلالی

مزایای خرید کابینت آشپزخانه منحنی

بخاطر جنس ام دی اف از روکش استفاده می شود . و این روکش ها از جنس و  pvc   ضد آب هستند.

کابینت منحنی برای تمام سبک ها قابل استفاده می باشد.

بخاطر روکش می توانید از تنوع بالا در انتخاب رنگ و طرح برخودار شود.

ایجاد فضایی انتزاعی و چشم نواز

کابینت آشپزخانه فلزی

یکی از انوا کابینت های قدمی که امروزه هم استفاده می شود کابینت های فلزی هستند. این نوع کابینت با طرح و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشد و نسبت به کابینت های تمام چوب و ام دی اف قیمت مناسب تری دارند . حنس فلز استفاده شده در این کابینت ها از جنس گالوانیزه و یا المینیوم و استیل متفاوت است .

برای مطابقت با سایق امروزی و صرفه جویی در هزینه ساخت می توانید از ترکیب کابینت فلزی و ام دی اف استفاده کنید. یدنه کار از جنس فلزی انتخاب کنید و درب های آن از جنس ام دی اف و یا چوب استفاده شود.

خرید کابینت آشپزخانه فلزی

مزایای خرید کابینت آشپزخانه فلزی

قیمت و هزینه تمام شده پایین نسبت به سایر کابینت ها

مقاومت و ماندگاری بالاتر این نوع کابینت

طرح و رنگ های زیاد مطابق با سلیقه شما موجود در بازار

تعمیر و نگه داری اسان کابینت فلزی

استفاده از جنس استیل برای کابینت و سبک مدرن می تواند طرحی زیبا برای آشپرخانه شما باشید

مناسب برای فضا های بزگ مانند رستوران ها

مقاوت در برابر خط و خش

خرید کابینت آشپزخانه PVC

پلاستیک فشرده یا پی وی سی یکی دیگز از انواع کابینت های جدید و کاربردی هستند . این نوع پلاستیک به صورت ورق های پلاسیتک فشرده در می ایند و کاملا ضد آب هستند. دیگر انواع کابینت نسب به رطوبت و اب حساسیت یسشتری دارند ولی کابینت با روکش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر اب و رطوبت دارد.

کابینت pvc

مزایای خرید کابینت آشپزخانه PVC

مقاو بودن در برابر اب و پوسیدگی

مقاوم در برابر حرارت و گرما

وزن سبک

مراقت و نگه داری آسان

تنوع رنگی بالا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *