کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک به نوعی از معماری گفته میشود که در قرنهای هجدهم و نوزدهم اروپا رایج بوده است. در لغت به مدرن کلاسیک، نئوکلاسیک گفته میشود.  در واقع ترکیبی از دو سبک کلاسیک و مدرن کابینت نئوکلاسیک گفته میشود. به طور کلی میتوان گفت خصوصیات و ویژگی های هر دو سبک را خواهد داشت. زمانی این سبک به ذهن طراحان رسید که سبک کلاسیک و مدرن راکد شده بود و جذابیتی نداشت.

به دلیل آنکه این کابینت ها ساده بوده و تزئینات به کار رفته بر روی آنها کمتر است همین امر باعث میشود به زودی از چشمتان نیافتد و مدت زمانی طولانی از این کابینت ها لذت ببرید.

زمانی که طراحان سبک طراحی کلاسیک را بر مبنای امکانات و ویژگی های مدرن در آشپزخانه به کار میبرند کابینت نئوکلاسیک خواهید داشت. به طور کلی میتوان گفت که شما در آشپزخانه خود ویژگی های مدرن دارید اما نمای کابینت شما به صورت کلاسیک میباشد. در واقع ترکیبی از هر دو سبک در آشپزخانه شما دیده میشود.
در نتیجه میتوان گفت شما یک آشپزخانه ساده ولی سنتی و کاربردی را خواهید داشت. اما اجزای تزئینی ساده ای نیز در آن بکار رفته که به کابینت شما نمایی مدرن و لوکس را میدهد. دراصل میتوان گفت ترکیبی از هنر و طرح های اشرافی و با سبک مدرن و ساده است.

در واقع نه مانند کابینت های کلاسیک شلوغ و پرکار است و نه مانند کابینت های مدرن بسیار ساده میباشد. کابینت های نئو کلاسیک با این طراحی بسیار چشم نواز بوده و مشتری های خاص خود را دارند.

مزایا

 

کابینت های نئو کلاسیک مزیت های خاص خود را دارند که عبارتند از:

 

1- طراحی کمتری نسبت به کابینت کلاسیک در آنها به کاررفته و زیبایی بیشتری نسبت به کابینت های مدرن دارند.

 

2- نسبت به کابینت های کلاسیک رنگهای متنوع تری دارند و قیمت آنها مناسبت تر است.

 

3- به دلیل آنکه ام دی اف خام ابزارخوری مناسبتری نسبت به ام دی اف ملامینه و هایگلاس دارد درمدل درب تنوع زیادی را مشاهده میکنید.

انواع کابینت نئوکلاسیک

 

کابینت های نئوکلاسیک دارای انواع مختلفی هستند که عبارتنداز:

 

1- کابینت نئوکلاسیک با رنگ پوششی

 

2- کابینت نئوکلاسیک چوبی

 

3- کابینت نئو کلاسیک با روکش طبیعی