مطالب

درب کابینت کرکره ای

درب کابینت کرکره ای

درب کابینت کرکره ای

درب کابینت کرکره ای یکی از انواع درب های کابینت ها به حساب می آید. به طور کلی منظور از انواع درب کابینت ها رنگ و یا طراحی آن نمیباشد. در اصل ما در مورد کاربردی بودن و چگونگی ساخته شدن آنها توسط تولیدکننده ها انواع درب ها را مد نظر قرار میدهیم. درست است که درب های کابینت و پوشش هایی که برروی آنها کشیده میشود بسیار حائز اهمیت است. اما در این بخش به بررسی یکی از انواع این درب ها و ساختار آن میپردازیم.
امروزه باتوجه به طراحی مناسبت، ساخت دقیق و فضای مناسب دربهای کابینت ها نیز نقش بسزایی در طراحی و ظاهر آشپزخانه و همچنین محیط کلی منزل شما دارد.

درب های کابینت کرکره ای در آشپزخانه مدرن

کابینت های لوور نامی است که به این نوع کابینت ها گفته میشود. از این نوع کابینت در هر قسمت از آشپزخانه مدرن میتوان استفاده کرد. همچنین در سایز های مختلف در دسترس میباشند. درب های این کابینت ها از تخته چوب و یا ورق های بلند ساخته شده است. درب کابینت کرکره ای با کنار هم قرار گرفتن این تخته ها به صورت افقی ساخته میشوند. همچنین بین شیارهای موجود در این تخته ها فاصله وجود دارد.
درب کابینت کرکره ای

درب کرکره ای

این نوع درها هوای داخل کابینت را حبس نمیکند و باعث گردش جریان هوا در داخل کابینت میشود. در بعضی از کابینت ها با بازکردن درب بوی نم و نامطبوعی به مشام میرسد. با نصب این نوع درب ها دیگر این بو احساس نشده و هوای داخل کابینت نیز به راحتی تهویه میشود.
همچنین باید گفته شود با استفاده از این درب ها احتیاجی به باز کردن و اشغال فضای آشپزخانه نیست. شما به راحتی با بالا و پایین کردن درب کابینت خود را باز و یا بسته کنید.
زمانی که شما از درب های کرکره ای برای کابینت خود استفاده کنید نمای بسیار جذاب و منحصر به فردی به آشپزخانه خود میدهید. همچنین قیمت این نوع درب ها نسبت به دیگر درب ها گران قیمتتر  هستند.
درب های کرکره ای در موارد زیر بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.
  1. آشپزخانه های کوچک و کم جا
  2. کابینت هایی که نیاز به تهویه هوا دارند.
  3. کابینت های نزدیک به رادیاتور
  4. کابنیت های مخصوص خشک کردن لباس و غیره
همچنین باید بدانید که درب کابینت کرکره ای برای کابینت های جزیره ای و فانتزی نیز بسیار مناسب است.

مشاوره، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان و طراحان ما از طریق صفحه شهاب فیت در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *