مطالب

کابینت آشپزخانه مات

کابینت آشپزخانه مات

کابینت آشپزخانه مات

کابینت آشپزخانه مات امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع کابینت در مقایسه با دیگر کابینت ها بسیار پرکاربرد میباشد. کابینت مات در طرح و رنگ های مختلفی موجود است. به طور کلی میتوان گفت این نوع کابینت همان ام دی اف فشرده شده با روکش مات میباشد. همین امر باعث شده زیبایی چشمگیری به آشپزخانه شما ببخشد.
زمانی که میخواهید کابینت آشپزخانه شما مات باشد باید به مواردی مانند روشنایی و اندازه آشپزخانه، آب و هوا محل زندگی، شلوغی منزل و غیره توجه کنید.
کابینت های مات بیشتر در آشپزخانه هایی که نورگیر مناسبی دارند و همچنین بزرگ هستند مورد استفاده قرار میگیرند. اما این به معنای آن نیست که فضا را تاریک میکند.
به خصوص اگر از رنگ های روشن در طراحی آن استفاده کنید میتوانید یک آشپزخانه شیک و لوکس داشته باشید. انتخاب کابینت مات فضای سنتی به آشپزخانه شما میبخشد و همین امر باعث میشود سریع دل زده نشوید پس ریسک کمتری در انتخاب این نوع کابینت خواهید داشت.
کابینت های مات مزیتی که دارند این است که جای لک بر روی آن باقی نمی ماند و احتیاجی نیست که مدام کابینت را تمیز کنید. در نتیجه این نوع کابینت ها مناسب خانواده های پرجمعیت و خانواده هایی که بچه دارند است.
کابینت آشپزخانه مات

مزایا کابینت مات

کابینت آشپزخانه مات دارای مزایای متعددی میباشد که عبارتند از:
  1. مناسب برای افرادی است که از دکوراسیون منزل خود زود خسته میشوند.
  2. جای اثر انگشت و لکه بر روی آن باقی نمی ماند.
  3. روکش های مات در مقایسه با روکش های براق مقاومت بالاتری دارند.
  4. نحوه تمیز کردن این نوع کابینت ها راحتتر است.
  5. وجود کمتر خط و خش بر روی این نوع کابینت ها
کابینت آشپزخانه مات

انواع کابینت های مات

استفاده از کابینت های آشپزخانه مات فضای زیبا و لوکسی را به آشپزخانه شما میبخشد. کابینت های مات امروزه با متریال و ورق های مختلفی طراحی میشوند که عبارتند از:
  1. کابینت ام دی اف با روکش مات: یکی از متداول ترین انواع کابینت که روکش مات بر روی آن بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، کابینت ام دی اف میباشد. این جنس قیمت بسیار مناسبی دارد همچنین دارای طرح و رنگ متنوعی نیز میباشد. انعطاف پذیری بالایی که ام دی اف دارد باعث شده مدل های مختلفی را بر روی آن طراحی کرد.
  2. کابینت هایگلاس مات: کابینت های هایگلاس اکثرا شفاف و درخشنده هستند. اما میتوان از روکش مات بر روی این نوع از کابینت ها نیز استفاده کرد. البته باید گفته شود کابینت هایگلاس مات در دسته کابینت های براق است اما درخشندگی کمتری نسبت به کابینت هایگلاس براق دارد. زمانی که در آشپزخانه خود از این نوع کابینت استفاده کنید چیدمان زیبا و خاصی به آشپزخانه شما میبخشد. همین امر باعث میشود آشپزخانه مدرنی داشته باشید.
  3. کابینت تمام چوب مات: میتوان کابینت های چوبی را هم به صورت مات و هم به صورت براق طراحی کرد. پس بنا به سلیقه افراد از دو مدل مات و براق میتوان استفاده کرد.
  4. کابینت ممبران نئوکلاسیک: این کابینت هم در مدل کلاسیک و هم نئوکلاسیک میتوانند به صورت مات و براق باشند. اشخاصی که کابینت نئوکلاسیک را میپسندند از مدل های سنگین استفاده میکنند. در نتیجه میتوانند از کابینت ممبران مات در آشپزخانه خود استفاده کنند.
کابینت آشپزخانه مات

مشاوره، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان و طراحان ما از طریق صفحه شهاب فیت در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

یک نظر در “کابینت آشپزخانه مات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *